quinta-feira, 23 de setembro de 2010


Whenever sang my songs
On the stage, on my own
Whenever said my words
Wishing they would be heard
I saw you smiling at me.
Was it real, or just my fantasy?
You'd always be there in the corner
Of this tiny little bar
My last night here for you
Same old songs, just once more
My last night here with you?
Maybe yes, maybe no
I kind of liked it your way
How you shyly placed your eyes on me
Oh, did you ever know
That I had mine on you?
Darling, so there you are
With that look on your face
As if you're never hurt
As if you're never down
Shall I be the one for you
Who pinches you softly but sure?
If frown is shown, then
I will know that you are no dreamer
So let me come to you
Close as I wanted to be
Close enough for me
To feel your heart beating fast
And stay there as I whisper
How I loved your peaceful eyes on me
Did you ever know
That I had mine on you?
Darling, so share with me
Your love if you have enough
Your tears if you're holding back
Or pain if that's what it is
How can I let you know
I'm more than the dress and the voice
Just reach me out, then
You will know that you are not dreaming



"
É, se eu puder ficar com você pra sempre
Eu serei feliz
Delicadamente eu seguro sua mão
Para sempre olhando o céu
É, se você estiver sorrindo sempre
Talvez eu serei feliz
Na próxima vez, juntos
Nos deixe prestar atenção no céu azul-colorido para sempre"






"
Se a primavera vier,te darei flores
Porém se o verão vier,serão lindos fogos de artifício

Abra essa porta que tem se mantido fechada

É estranho quão fascinado estou por você
Amor simplesmente não é suficiente
à você
O ano todo se apaixonando

Se o outono vier,eu correrei atrás do sonho
Mas,se o inverno vier,estarei confortavelmente perto de você

Vamos acender uma fogueira e quebrar esse casco

...é o destino!
Você sente o mesmo?
Você compartilha dessa fé?
Era um belo dia de inverno
Se lembre quando eu te encontrei
O ano todo se apaixonando

Adeus gravidade...Eu estou livre!

Abrindo minhas asas até onde eu posso,reunindo o vento
Eu posso ir aonde for,contanto que eu esteja contigo

É estranho quão fascinado estou por você
Amor simplesmente não é suficiente
à você
O ano todo se apaixonando
Sempre se apaixonando
Era um belo dia de inverno
O ano todo se apaixonando"

Nenhum comentário:

Postar um comentário